Start nu jouw e-mail
business retreat
Vul hieronder je gegevens in en check-in
Bouw jouw succesvolle onderneming met de DRIVE-methode
Je bent gaan ondernemen omdat je ziet dat het anders kan. De wereld wordt beter, als mensen met jouw principes aan de slag gaan. De levens van mensen worden beter als ze jouw diensten zouden afnemen.
Of je nu coach, trainer, therapeut of kennisondernemer bent, je hebt de wereld iets te bieden. En niet zomaar iets! Vanuit jouw overtuigingen geloof je dat het beter kan. Dat de standaard van nu niet meer voldoet.
Daarom probeer je nu al een tijdje te ondernemen. Maar dat blijkt een heel ander spelletje. Aangereikte systemen van business coaches werken niet of passen niet bij je levensfilosofie.
Je wil het anders, je wilt impact maken, je wilt goed kunnen leven van je inspanningen.
Door jouw Ideale Klantreis te ontwikkelen, wordt dit mogelijk. De Ideale Klantreis voldoet aan drie voorwaarden:
1. Past bij je huidige situatie en je droomleven
2. Past bij de huidige situatie van je droomklant en helpt deze naar zijn of haar droomuitkomst
3. Je faciliteert de gedroomde transformatie, zonder jouw droomleven te hoeven opgeven.
de funnelboxer zelfst.naamw. (m./v.)
Afbreekpatroon: fun·nel·box·er
Verbuigingen: funnelboxers (meerv.)
betrokken ondernemer die slimme technische hulpmiddelen inzet om zich in grote vrijheid te verbinden met grote hoeveelheden mensen. De grote impact die de funnelboxer hiermee in zijn contacten maakt, is de basis voor een prima beloning.
Voorbeeld: ‘ontspannen genietende funnelboxers’
Volg de gratis online training en leer binnen .. minuten hoe jij vorm geeft aan jouw Ideale Klantreis.
Steeds als het je niet lukte om jouw aanbod in de wereld te brengen en succesvol te worden met je bedrijf, was er gelukkig wel een oplossing. Andere software, een nieuwe methode, een betere business coach. Maar helaas, toen de software was ingericht, je de nieuwe methode kende en die fantastische coach zijn methode had uitgelegd, stond je nog steeds met lege handen. Je bedrijf werkt nog steeds niet.
Het is tijd dat de wereld jouw waarde gaat zien. Maar voordat dit kan, is het tijd dat jij jouw waarde gaat zien. Zodat je kan gaan ondernemen op jouw voorwaarden. Jouw Ideale Klantreis gaat over IMPACT maken. Over de DRIVE die je voelt, in de wereld zetten. Op jouw unieke manier. Te gaan staan voor waar je in gelooft.
Geen marketing trucjes, maar vanuit jouw zuivere intenties en de wens om van de wereld een mooiere plaats te maken, mensen op weg helpen.
Dat is ook precies waar de wereld op dit moment behoefte aan heeft. Niet aan meer kennis, die ligt inmiddels gratis op straat. Maar er is wel een groeiende behoefte aan mensen die vanuit verbinding meer IMPACT maken. Mensenlevens mooier maken.